Krušnohorský dogtrekking - 16.ročník - 2019 - den druhý - 27.4.2019

Druhý den našeho dogtrekování měl naprosto jiné "pozadí". Slunečný den vystřídalo mlhavé a deštivé rádo. Všude mokro po noční bouřce a dešti. Tak jdeme směr Krkavčí skála. Výstup k ní je ale opravdu nářez. No a ikdyž tam vyfuníme pokocháme se výhledem dáme se do dalšího stoupání k Varhošti. A zase se hrabeme vzhůru. Jde mi to ztuha ten dogtrekkingový výpadek z minulého roku se tzačíná projevovat. Na Varhošti nás čeká opět mokro a studený vítr. Teď by trošku toho sluníčka fakt bodlo. Tady se s námi loučí náš doprovodný tým Terezka a její čtvernožci. Má tentokrát i jiné povinnosti, tak tedy díky za skvělou spolupráci v boji proti trudnomyslonosti a ahoj zase příště. Odvoz zajištěn vše je tedy O.K. a my pokračujeme dál už jen s Romanem a jehlo vlčicí, kteří se k nám přidali již včera. A zase stoupáme už ne tak zprudka ale stále. No a pak přichází dlouhý sestup. Až jsme se dovalili ke Střekovskému hradu. A začlo prrrršet. Dáme si oběd.....ale je tu svatba.... tak nic? No přeci jen jsme kousek pod hradem našli skvělé místečko v podobě Hospůdky na Osadě. Než jsme k ní došli slušně jsme stačili zmoknout. No a pršet asi bude s přestávkami stále. Tak a je to tu. Poprvé jsem se definitivně rozhodl odstoupit ze závodu. Poprvé také nedokončíme Krušnohorce. Až doteď jsme to vždy zvládli. Je jasné, že limit nedáme a navíc mi to opravdu nechce šlapat. Roman s vlčicí se k nám přidává. Tak s zajišťuji odvoz u svého dobrého kamaráda Pavla. No a než pro nás přijede, tak se zde naobědváme. Při skvělém jídle a super obsluze a v příjemném prostředí se lépe snáší i to že pro tentokrát končíme.

Pentax WG-3 GPS

Slevy 25 % platí na všechny dárky z fotek. Vytvořte si z vašich fotek snadno fotoknihu, plakát, fotky na zeď a další fotoprodukty. Sleva platí po zadání kódu: Vajicka